رهنگ عقیلی، برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار، همایش معتمدان و نقش‌آفرینان عشایر سوسنگرد،جشنواره شعر، مسابقات ورزشی و فرهنگی،‌تکریم خانواده‌های شهدا، حضور راویان هشت سال دفاع‌مقدس در فضای آموزشی و فضاسازی شهر متناسب با ایام دفاع‌مقدس را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد برشمرد.

 

 

وی با بیان این‌که در سال جاری ده‌ها عنوان برنامه‌ در این ارتباط برگزار می‌شود، افزود: مانند سال‌های گذشته در ستاد بزرگداشت حماسه شکست حصر سوسنگرد برنامه‌های مختلفی با همکاری استانداری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار خواهد شد. 26 آبان‌(سالروز شکست حصر سوسنگرد) رویدادی استانی نیست بلکه کشوری است و هر استان به تناسب شرایط و امکانات خود این حماسه را گرامی می‌دارد.

 

سرهنگ عقیلی از شهید محمدرضا سبحانی به عنوان شهید شاخص شکست حصر سوسنگرد نام برد و گفت: این شهید از سربازان آگاه ژاندارمری سوسنگرد بوده است که با نقش‌آفرینی جدی، از پیش‌روی ارتش بعث در شهر سوسنگرد جلوگیری کرد. بر این اساس مقرر شده است با همکاری نیروی انتظامی، در صبحگاه این نیرو مراسم بزرگداشت شهید سبحانی برگزار شود. همچنین تلاش بر این است که آثار مکتوب مطلوبی در ارتباط با حماسه سوسنگرد منتشر شود و در این راستا با تعدادی از محققان رایزنی شده است.

 

 

وی همچنین با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی گفت: باید در تبیین این موضوع به تحلیل و تبیین شرایط و تجربیات هشت سال دفاع مقدس بپردازیم. امروزه در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مورد تهدیدات دشمن قرار گرفته‌ایم اما می‌توان با عزم و اراده برای حفظ ارزش‌های خود گام برداریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط یوسف طرفی سعیداوی در دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:تدوین آثار مکتوب از حماسه شکست حصر سوسنگرد,

ساعت 11:25 بعد از ظهر.<-PostCategory-> - لينک ثابت